فروش PLAYSTATION 3 game & BLURAY 3D

فروش بازی های پلی استیشن 3 و بلوری سه بعدی روی هارد و بلوری

فروش PLAYSTATION 3 game & BLURAY 3D

فروش بازی های پلی استیشن 3 و بلوری سه بعدی روی هارد و بلوری

Kinect

Kinect

Kinect نام جدید محصول مایکروسافت است که برای کنسول XBOX360 ساخته شده ، تا یک سال پیش که این محصول معرفی شد با نام Project Natal شناخته میشد اما امسال در نمایشگاه E3 با نام Kinect بطور رسمی معرفی و تاریخ عرضه آن نیز اعلام شد.

این محصول به شما یک آزادی بیش از حد انتظار را می دهد ، شما میتوانید با آن بدون استفاده از هر گونه GamePad (دسته) کاراکتر بازی خود را کنترل کنید ، Kinect به زبان ساده یک مغز هوشمند برای کنسول شماست . شما را قادر میسازد تا با کنسول خود ارتباط برقرار کنید ، با آن صحبت کنید ، کنسولتان از طریق Kinect شما را میشناسد و به شما خوش آمد میگوید ، به دستورات شما گوش کرده و عمل میکند و …
به عنوان مثال میتوانید به کنسول خود بگویید، XBOX موزیک پخش کن یا فیلم پخش کن و کنسولتان بدون هیچ چون و چرایی دستور شما را اطلاعت میکند .

این دستگاه یک میکروفون افقی به اندازه طول کل دستگاه ، دو عدد حس گر سه بعدی و یک دوربین RGB دارد . میکروفون آن در برابر صداهای اضافی اطراف مثل صدای جریان هوا مقاوم است و میتوانید مطمئن باشید که اینگونه صداها هیچ اختلالی در ارتباط شما و کنسولتان ایجاد نمی کنند . حس گر های 3 بعدی آن شما و هر کدام از اعضای خانواده شما و یا همبازی هایتان را بطور کامل شناسایی کرده و تمام حرکات شما را میفهمد و در بازی اعمال میکند . اگر بپرید کاراکتر شما میپرد ، اگر دستانتان را تکان دهید او هم این کار را انجام می دهد و اگر شروع به دویدن کنید کاراکتر شما هم شروع به دویدن می کند پس مراقب رفتارتان جلوی آن باشید .
Kinect با موتوری که در پایه خود دارد می تواند شما را به هر طرف که بروید نگاه کند ، درست مثل گردن یک انسان .
اگر روز اولی که کامپیوتر شخصیتان را خریدید را به یاد دارید حتمآ یادتان هست که یکی از کارهای لذت بخشی که در ابتدا بلد بودید نقاشی کردن با Paint بود ، که چقدر کنترل ابزار آن با ماوس سخت بود . حالا پس از خرید Kinect حتمآ این کار را مجددآ با آن امتحان کنید ، خواهید دید که چقدر تکنولوژی کار شما را آسان کرده و همینطور لذت شما را چند برابر!!! به Kinect نام رنگ مورد نظرتان را بگویید تا او برایتان رنگ را آماده کند ، نام ابزار مورد نظر را بگویید تا برایتان حاضر کند و شما فقط با دستانتان نقاشی کنید درست مثل اینکه قلم مو بدست دارید و در حال نقاشی روی دیوار هستید …
در مورد اتصال Kinect به کنسول گفته شده که نوع اتصال USB2 می باشد اما به دلیل اینکه این پورت توانایی تامین برق لازم برای کارکرد Kinect را ندارد پورت مخصوصی برای آن روی XBOX360 های Slim تعبیه شده ، اما نگران نباشید برای کنسول های قدیمی یا به اصطلاح Fat یک دستگاه مجزای دیگر مثل یک مبدل همراه Kinect است که از طریق آن میتوانید آن را به کنسول وصل کنید .
بعد از اتصال برای راه اندازی آن 175 مگ از فضای هارد شما لازم است ، پس به فکر خرید یک هارد برای کنسول های آرکید خود باشید ، حتی یک هارد 20 گیگ (البته اگر پیدا شود) . برای اینکه Kinect شما را بطور کامل و راحت ببیند حد اقل باید 1.8 متر از آن فاصله داشته باشید ، پس احتمالا برخی باید به فکر یک تغییر دکوراسیون کوچک هم باشند .



HDD & Bluray & DVD

 

انیمیشن و انیمه با کیفیت اچ دی وBluray و دایویکس DIVX
سریال با کیفیت اچ دی و Bluray و دایویکس DIVX
فیلم با کیفیت اچ دی و Bluray و دایویکس DIVX
مستند بی بی سی و نشتنال جئوگرافیک و هیستوری چنل و آی مکس و ...با کیفیت اچ دی وBluray و دایویکس DIVX
کنسرت با کیفیت اچ دی و Bluray و دایویکس DIVX
ویدئو موزیک با کیفیت اچ دی و Bluray و دایویکس DIVX
فیلم های سه بعدی بلوری اکتیو Bluray 3D
آموزش زبان و نرم افزار
تصاویر شاتر استاک (60 دی وی دی) 77000 عکس با کیفیت بالا برای حرفه ای ها
بازیهای کامپیوتر PC GAME
بازی پلی استیشن 3 PLAYSTATION 3 GAME
بیش از 2000 گیگابات وکتور و محصولات گرافیکی متنوع
بازی پی اس پی   PSP GAME
بازی اکس باکس   XBOXGAME
نرم افزار اپل APPLE GAME & SOFTWARE

برای دریافت لیست کلی و جدید و آدرس های جدید ما میتوانید با ایمیل زیر در ارتباط باشید

hd.divx@yahoo.com

برای مشاهده شرایط خرید و قیمت ها کلیک کنید!

09196047861

hd.divx@yahoo.com

برای مشاهده بهتر سایت از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید
برای اطلاع از به روز رسانی لیست در سایت عضو شوید
www.1080p-movie.com

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد